O nas

Paulina i Kasia

Paulina

Paulina

Cześć! Jestem nauczycielem, lub jak kto woli – lektorem z powołania. Pochodzę znad morza, gdzie studiowałam i uzyskałam uprawnienia do nauczania.

      

Kasia

Kasia

Cześć! Jestem anglistą dzielącym się pasją do języka. Niezmiennie od lat intryguje mnie językoznawstwo, które z zapałem studiowałam na lingwistyce. Absolwentka UMK.

      

Paulina

O mnie

Cześć! Jestem nauczycielem, lub jak kto woli – lektorem z powołania. Pochodzę znad morza, gdzie studiowałam i uzyskałam uprawnienia do nauczania. Doświadczenie zawodowe zdobyłam prowadząc zajęcia z języka angielskiego w gimnazjum, przedszkolu oraz szkole językowej.

Uczyć innych zaczęłam już w liceum angażując się w pracę wolontarystyczną w domu dziecka oraz pogotowiach naukowych. Interesuję się pracą mózgu – jestem więc na bieżąco z nowinkami dotyczącymi pamięci, mnemotechnik i skutecznego uczenia się.

Wykształcenie

2014: Dyplom ukończenia studiów filologicznych, spec. nauczycielskiej, z wynikiem bardzo dobrym.

2016: Tytuł magistra na kierunku pedagogiki, w obszarze kształcenia nauk humanistycznych i społecznych,z wynikiem bardzo dobrym.

Kursy i szkolenia

1. Kurs języka migowego na poziomie KSS 1, Szkoła Językowa Harvard, Słupsk (2013).
2. Praca z dzieckiem z ADHD i zaburzeniami zachowania, Słupsk (2014).
3. Warsztaty metodyczno-psychologiczne, Kapelusze Lektora, Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych PASE (2014 oraz 2015).
4. Business English advanced szkolenie online (2015).
5. Mnemotechniki jako zaawansowane wsparcie w nauce, szkolenie online, Edyta Madej ( 2016).
6. Teaching Humans, szkolenie online, Macmillan Education (2016).
7. Szybkie czytanie i efektywna nauka, szkolenie online, MG Centrum Szkoleń (2016).
8. Jak uczy się mózg i co z tego wynika, szkolenie online, dr Marzena Żylińska (2017).
9. Let’s play grammar – kids oraz Let’s play grammar, gry i zabawy do nauki języka angielskiego, Agnieszka Iwanicka, Toruń, Bydgoszcz (2017,2018).
10. The art and craft of teaching early communication, szkolenie online, dr Anna Parr-Modrzejewska.
11. Konferencja EDUKIDS & TEENS 2, Edunation, Warszawa (2018).
12. Warsztaty metodyczne pt. Songs and Stories, Marysia Bursche, Bydgoszcz (2019).
13. Praca z uczniem z dysleksją na lekcji języka angielskiego, Centrum Edukacji Nauczycieli, Bydgoszcz (2019).
………….i wiele innych 🙂

Bądźmy w kontakcie
      

Kasia

O mnie
Cześć! Jestem anglistką dzielącą się pasją do języka. Niezmiennie od lat intryguje mnie językoznawstwo, które z zapałem studiowałam na lingwistyce. Absolwentka UMK.

W swojej pracy najbardziej cenię sobie kontakt z ludźmi i różnorodność dyskusji. Największą satysfakcję sprawiają mi postępy uczniów, które obserwuję od 2014 roku w pracy jako lektor.
Czuję, że ciągle muszę się rozwijać, nie tylko w sferze językowej.

Jak nie prowadzę zajęć to biegnę na trening, planuję podróże lub nagrywam Podkastynację.
Lubię słuchać rocka i pięknej brytyjskiej mowy.
Zarażam śmiechem.

Wykształcenie
2015: Studia licencjackie: lingwistyka stosowana: język angielski z językiem arabskim na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.

2017: Studia magisterskie: filologia angielska na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, specjalizacje: edytorstwo i publikacja tekstów anglojęzycznych; nauczanie języka angielskiego jako obcego.

Kursy i konferencje

1. Wystąpienie w trzecim międzynarodowym konkursie debat dla uniwersytetów. QatarDebate, Doha (2015).
2. Wystąpienie na czwartej międzynarodowej konferencji English in
Interdisciplinary Context of Life-long Education. Ministry of Education and Science of Ukraine (2016).
3. Ambiguity as a Source of Humour – wystąpienie na konferencji UMK Trends in Language Sciences,Toruń (2017).
4. Pobyt w Stanach Zjednoczonych w ramach projektu wymiany kulturowej sierpień 2017- sierpień 2018.
5. Introduction to American Studies. University of California, Los Angeles, Stany Zjednoczone (2018).
6. Uczę Dorosłych. Szkolenie i konferencja Edunation, Warszawa (2018).
7. Nauczyciel coachem – umiejętności coachingowe w pracy nauczyciela. Specjalistyczne Centrum Edukacji Edu-Mach (2019).
8. Jak Skutecznie Uczyć Dorosłych. Szkolenie online (2019).
9. Mózg nastolatka bez tajemnic, czyli co pomaga, a co szkodzi w pracy z nastoletnim uczniem. Szkolenie online, dr Marek Kaczmarzyk. Pearson (2019).
10 Certyfikat Direct Language Lab, Warszawa (2019).
………..i wiele innych 🙂

Bądźmy w kontakcie

      

Inne doświaczenia, wspólna pasja

  Tak pięknie się różnimy

U Katarzyny króluje hummus i falafel, u Pauliny schabowy i kiełbasa.

Paulina nie przebrnęła przez „Peaky Blinders”, Katarzyna nigdy nie przebrnie przez „Star Wars”.

Paulina uwielbia pracę z dziećmi, Katarzyna najlepsze flow czuje z młodzieżą i dorosłymi.

Dzięki tej ostatniej różnicy powstała Stacja Język.

Tak pięknie się różnimy. Zaczynając od przyziemnych i codziennych wyborów, przez temperament, do głębszych ideologicznych rozkmin. Nadal potrafimy być najlepszymi kumpelami i świetnymi wspólniczkami. Mimo różnych poglądów, szanujemy zdanie tej drugiej.

W Stacji Język tak pięknie się różnimy.

Nie jest ważne, jakie są Twoje doświadczenia, preferencje i poglądy – znajdziesz u nas miejsce, gdzie będziesz czuć się komfortowo i bezpieczne.

PS. Kawa tylko czarna. Jak kolor to tylko zielony. Miłość do Harry’ego i Sherlocka- bezwarunkowa. Psiary na 100%. Ufff, całe szczęście, bo inaczej zamknęłybyśmy Stację.

Czy wszystkie kursy są podręcznikowe?

Wszystkie kursy grupowe dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych są przeprowadzane z podręcznikiem za wyjątkiem kursów z konwersacji oraz kursów przygotowujących do egzaminów. Wykorzystywanie podręczników na zajęciach indywidualnych jest ustalane z kursantem.

Czy są wystawiane oceny/ punkty podczas zajęć?

Nie wystawiamy ocen ani punktów. Stawiamy na wzbudzanie motywacji wewnętrznej u kursantów. Atmosfera na zajęciach jest wolna od presji i systemu oceniania. Zamiast rywalizacji stosujemy grywalizację.

Czy przeprowadzane są sprawdziany?

 Nie przeprowadzamy sprawdzianów ani testów semestralnych. Wiedza i postępy kursantów są monitorowane przez lektorów prowadzących zajęcia na podstawie różnego rodzaju aktywnościach językowych.

Czy aby kontynuować naukę w Waszej szkole na kolejnym poziomie muszę zdać test kwalifikujący?

Nie musisz zdawać testu kwalifikującego na koniec roku szkolnego, aby przejść na kolejny poziom. Dopasujemy kurs do Twojej wiedzy oraz potrzeb językowych tak, abyś czuł/a się komfortowo na zajęciach. 

Do jakich egzaminów przygotowujecie?
  • egzamin ósmoklasisty
  • egzamin maturalny
  • egzaminy Cambridge: FCE, CAE, CPE
  • IELTS

Przygotowujesz się do innego egzaminu? Skontaktuj się z nami.

Jak liczne są grupy?

Grupy liczą maksymalnie 7 osób, grupy konwersacyjne maksymalnie 6 osób.

Czy grupy są mieszane wiekowo?

Grupy dobierane są pod względem wieku i umiejętności kursantów.

Czy używacie języka polskiego na zajęciach?

Język obcy jest językiem dominującym na zajęciach. Jednak wszystkim grupom wiekowym przydaje się wsparcie języka polskiego zwłaszcza przy omawianiu zasad gramatycznych. Maluchom oraz dorosłym na niższych poziomach łatwiej upewnić się w języku ojczystym, czy dobrze zrozumieli dane zagadnienie. Zajęcia w grupach bardziej zaawansowanych oraz konwersacyjnych prowadzone są w języku obcym. Bez obaw! Da się świetnie przyswoić język obcy nawet wtedy, gdy na zajęciach padną 3 bądź 4 zdania w języku ojczystym.

Jakie grupy wiekowe uczycie?

Nauczamy od 4 r.życia bez górnej granicy wiekowej.

Miałem/miałam długą przerwę w nauce- czy znajdę dla siebie kurs?

Oczywiście! Wielu naszych dorosłych kursantów powraca do nauki języka obcego po dłużej przerwie (nawet kilkuletniej) i świetnie odnajdują się na zajęciach.

Mam blokadę językową- czy znajdę dla siebie kurs?

Oczywiście! Dopasujemy kurs pod Twoje potrzeby językowe. Skontaktuj się z nami.

W jaki sposób tworzycie grupy dla dorosłych?

Grupy dorosłych kursantów tworzone są na podstawie umiejętności oraz doświadczenia z językiem. Masz problem z oceną swojego poziomu? Skontaktuj się z nami- umówimy się na spotkanie weryfikujące Twój poziom.

Ile godzin ma kurs?

Większość naszych kursów grupowych (kursy podręcznikowe) mają wymiar 65 zajęć po 60 minut (grupy przedszkolne 45 minut). Grupy konwersacyjne pracują w wymiarze 33 zajęć po 90 minut. Kursy przygotowujące do egzaminów mogą mieć wymiar 65 zajęć po 60 minut bądź 33 zajęć po 90 minut (patrz zakładka cennik).

Co jeśli zajęcia przypadają w dni ustawowo wolne?

W dni ustawowo wolne nie prowadzimy zajęć w Stacji Język. Grupa nie traci zajęć- cały pakiet 65 bądź 33 zajęć zdąży być przeprowadzony do końca trwania umowy, czyli do 30.06.

Co jeśli zajęcia są odwołane przez Was?

Przy układaniu planu bierzemy pod uwagę możliwą niedyspozycję lektora, inne problemy techniczne na które nie mamy wpływu, dni ustawowo wolne bądź dni świąteczne. Zajęcia nie przepadają ani nie muszą być odrabiane- zdążymy wyrobić pakiet zajęć gwarantowany w umowie do końca jej trwania bez konieczności zmiany planu ani zaburzania harmonogramu.

Czy ferie i przerwy świąteczne są wolne od zajęć?

Tak, ferie zimowe oraz przerwy świąteczne są wolne od zajęć. Zajęcia nie przepadają ani nie muszą być odrabiane- zdążymy wyrobić pakiet zajęć gwarantowany w umowie do końca jej trwania bez konieczności zmiany planu ani zaburzania harmonogramu.

Jaki jest okres wypowiedzenia umowy?

Miesięczny okres wypowiedzenia ze skutkiem na koniec kolejnego miesiąca.

Co jeśli jestem nieobecny/a na zajęciach?

Nieobecność na zajęciach grupowych nie zwalnia z opłat. Nie ma możliwości odrabiania zajęć z inną grupą. Zajęcia indywidualne: kursant jest zobowiązany do odwołania zajęć na dwie doby przed rozpoczęciem zajęć, aby nie ponosić kosztu za odwołane zajęcia.

Czy płatność można podzielić na raty?

Tak. Zazwyczaj dzielimy cenę całego kursu na 10 równych rat płatnych od września do czerwca. W przypadku dołączenia do kursu w trakcie jego trwania, ilość i wysokość rat jest wyliczana indywidualnie.

Czy podręcznik jest wliczony w cenę kursu?

Nie. Cena podręcznika jest doliczana do pierwszej raty za kurs. Podręcznik jest własnością kursanta i nie podlega zwrotowi.

Co jest w cenie kursu?

Cena kursu zawiera wszystkie materiały wykorzystywane na zajęciach za wyjątkiem podręcznika oraz ubezpieczenie kursantów.

Kiedy znany jest plan zajęć?

Plan zajęć układamy w pierwszej połowie września po uprzednim otrzymaniu planu zajęć szkolnych dzieci oraz dyspozycyjności uczniów dorosłych. W przypadku niedostosowania planu pod dyspozycyjność kursanta podaną przy podpisywaniu umowy bądź rezygnacji z kursu przed rozpoczęciem się zajęć, zwracamy wpłacone środki.

Czy prowadzicie listę obecności.

Tak, prowadzimy listę obecności w każdej grupie i jest ona udostępniana na życzenie.

Czy macie zniżki na kurs?

Zniżka na kurs przysługuje naszym obecnym kursantom przy czerwcowej deklaracji kontynuacji kursu.

Masz jakieś pytania? Napisz do nas